Merhaba,
Trendyol’da satış yapan birçok mağaza ürün sayfalarına gelen sorulara hızlı yanıt vermekte zorlanıyor. Trendyol’un kendi verilerine göre ise sorulara daha hızlı verilen cevaplar satış dönüşüm oranlarını ciddi şekilde artırıyor.
Bu noktada biz de qsup.ai adında bir yapay zeka asistanı geliştirdik. Sistem, ürün sayfalarına gelen soruları anında yanıtlıyor; eğer cevap emin değilse, soruyu otomatik olarak mağaza sahibine/uzmana yönlendiriyor. Böylece hem müşteri beklemiyor, hem de mağaza tarafında soru kaçırılmıyor.
Benim merak ettiğim:
Fikirlerinizi duymak isterim.
Trendyol’da satış yapan birçok mağaza ürün sayfalarına gelen sorulara hızlı yanıt vermekte zorlanıyor. Trendyol’un kendi verilerine göre ise sorulara daha hızlı verilen cevaplar satış dönüşüm oranlarını ciddi şekilde artırıyor.
Bu noktada biz de qsup.ai adında bir yapay zeka asistanı geliştirdik. Sistem, ürün sayfalarına gelen soruları anında yanıtlıyor; eğer cevap emin değilse, soruyu otomatik olarak mağaza sahibine/uzmana yönlendiriyor. Böylece hem müşteri beklemiyor, hem de mağaza tarafında soru kaçırılmıyor.

- Siz mağazanızda ürün sorularını ne kadar sürede yanıtlayabiliyorsunuz?
- Hızlı yanıtın satışlarınıza etkisini gözlemlediniz mi?
- Böyle bir sistemi denemek ister miydiniz?
Fikirlerinizi duymak isterim.